Ocenění






Děkuji RuonelA za ocenění, moc si toho vážím.

Pravidla jsou taková: 
Nechej odkaz na svém blogu na osobu, která Ti ocenění udělila. 
Vyber 5 blogů, které chceš ocenit. Tyto blogy nesmí mít víc jak 200 čtenářů - členů. 
Svým nominovaným blogům zanech ocenění na jejich blogu, aby věděli, že je chceš ocenit. 
Potom vyvěs ocenění na svém blogu. 

                                             Ráda posílám ocenění těmto blogerkám :


1 Ha-Sla za nádherné drátování ,2.Al- fish , 3. http://ostrovanka.blogspot.cz/
4.Krasohled- krásné tvořeníčko pro děti  5. můj oblíbený obchůdek s krásnými látkami

Komentáře

  1. Lucie, děkuji velice, já jsem dlouho na blogu nebyla a nakonec jsem i musela založit nový kvůli ztrátě hesla :-) Až se rozkoukám, ráda doplním tvoje ocenění, kterého si vážím.

    OdpovědětVymazat
  2. Napište mi prosím adresu toho nového, at se mohu kochat. Díky. L.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky